martedì, dicembre 24, 2013

2014. Perfect seed is being there: paths and crossroads

Quante scoperte in questo 2013: grazie davvero a chi mi ha lasciato andare e a chi mi ha accolto. E per il 2014, magari le scoperte saranno ancora di più. Nuove bivi, strade, percorsi, prospettive. I miei auguri vi arrivano con una massima del mio “gabbiano preferito” e alcune mie immagini del mondo, nei luoghi che più mi hanno ispirato percorsi e alternative.

--- ENG--
So many discoveries in this 2013: thanks to those who let me go and to those who has welcome me. And 2014 will maybe bring in even more challenges. New crossroads, new paths, routes, and perspectives. My best wishes come together with a saying of my favorite seagull Jonathan and a few pics of my pictures of the world, in those spots that have most inspired me for journeys and alternatives.
---

“Heaven is not a place, and it is not a time. Heaven is being perfect. And that isn't flying a thousand miles an hour, or a million, or flying at the speed of light. Because any number is a limit, and perfection doesn't have limits. 
Perfect speed, my son, is being there.”
(Richard Bach, Jonathan Livingston Seagull)

---

Algeria: Algeri
Algeria: Algeri

Italia: foreste di Camaldoli
Italia: foreste di Camaldoli

Francia: spiaggia di Saint Marie de la Mer
Francia: spiaggia di Saint Marie de la Mer

Marocco: grotta "Africa" di Cape Spartel
Marocco: grotta "Africa" di Cape Spartel

India: piantagioni di cocco di Cochi
India: piantagioni di cocco di Cochi

Edinburgo: Botanic Garden
Edinburgo: Botanic Garden

Italia: campagne di Ravenna
Italia: campagne di Ravenna

Italia: Colline di Romagna
Italia: Colline di Romagna

Italia: Monti Sibillini
Italia: Monti Sibillini

Egitto: Sinai
Egitto: Sinai

Italia: Su Tempiesu
Italia: Su Tempiesu

Australia: Ayers Rock
Australia: Ayers Rock

Nessun commento: